FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok bez stronicowania (rolka)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Widok z podziałem na strony: strona 3 z 3Strony:  <=  <-  1  2  3 
18-02-10 08:27  Odp: [Nowość] Autobus Autosan H-9 21 w skali 1:25 ANSWER
Rafael 
moderator




Na Forum:
Relacje w toku - 4
Relacje z galerią - 10
Galerie - 5


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 4


 - 2

A moze ma ktos mozliwosc namierzyc ten konkretny egzemplarz? Nawet nr rejestracyjny macie podany na okladce, wiec zakladam, ze to nie fikcja. Ewentualnie poprosic Aviatora o udostepnienie dokumentacji, na ktorej sie opieral, bo chyba nie opracowal modelu na podstawie jednego zdjecia. To powinno uciac wszelkie niepotrzebne dyskusje i "jazdy", wystawiajac tym samym odpowiednia ocene autorowi. I o to rowniez prosze w tym watku, bo jak na razie jest tylko okladka i zdjecia surowki, nawet nie wiadomo, jak wygladaja arkusze, ze o oryginalnym egzemplarzu nie wspomne. Przy okazji Stara 244 fotki oryginalu sie znalazly, wiec "sledczy" mogliby sie troche wysilic :D

--
Pozdrowienia
Rafael
LSM member ;)

Dobry modelarz sklei model każdego, nawet najgorszego projektanta.
Dobry projektant zaprojektuje model który sklei każdy, nawet najgorszy modelarz.
Kat
_____________________
Warsztat: kraciaste cos ;)

Odpowiedz na tę wiadomość 
 
18-02-10 08:51  Odp: [Nowość] Autobus Autosan H-9 21 w skali 1:25 ANSWER
BeBe 



Na Forum:
Relacje w toku - 4
Relacje z galerią - 1
Galerie - 5


 - 3

Teich ex Jaćko napisał:
>Po pierwsze skąd wiadomo, że to wersja H9-21?

Można domniemywać, że stąd:
http://www.konradus.com/forum/read.php?f=11&i=7599&t=7599&filtr=0&page=1

Ale skoro wyszło co wyszło, to ukłon w stronę wydawcy za oznaczenie tylko H9.
Chociaż osobiście został bym tylko przy nazwie Autosan. Nowa wersja "Polish Greyhound". ;-P

--
Pozdrawiam... mam 159 powodów, żeby czuć się wyjątkowo na drodze
(_)(_)(_)====\*/====(_)(_)(_)

Odpowiedz na tę wiadomość 
 
18-02-10 08:54  Odp: [Nowość] Autobus Autosan H-9 21 w skali 1:25 ANSWER
Rafael 
moderator




Na Forum:
Relacje w toku - 4
Relacje z galerią - 10
Galerie - 5


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 4


 - 2

Prosze...


Wiec na pewno istnieje, bo rejestracja ta sama ;-) Fotka z 20 sierpnia 2006 roku, tutaj zrodlo http://www.phototrans.eu/15,60691,0.html

--

Pozdrowienia
Rafael
LSM member ;)

Dobry modelarz sklei model każdego, nawet najgorszego projektanta.
Dobry projektant zaprojektuje model który sklei każdy, nawet najgorszy modelarz.
Kat
_____________________
Warsztat: kraciaste cos ;)

Post zmieniony (18-02-10 08:57)

Odpowiedz na tę wiadomość 
 
18-02-10 09:14  Odp: [Nowość] Autobus Autosan H-9 21 w skali 1:25 ANSWER
Thunder909 

 

Oprocz nadkoli z reszta mialem racje. Wariacje na temat Autosan.

Odpowiedz na tę wiadomość 
 
18-02-10 11:43  Odp: [Nowość] Autobus Autosan H-9 21 w skali 1:25 ANSWER
Rafael 
moderator




Na Forum:
Relacje w toku - 4
Relacje z galerią - 10
Galerie - 5


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 4


 - 2

Thunder, poczekaj z tym krytykowaniem, az zobaczymy aktualne zdjecie, OK? Moze zdazyli go do tej pory przerobic...

--
Pozdrowienia
Rafael
LSM member ;)

Dobry modelarz sklei model każdego, nawet najgorszego projektanta.
Dobry projektant zaprojektuje model który sklei każdy, nawet najgorszy modelarz.
Kat
_____________________
Warsztat: kraciaste cos ;)

Odpowiedz na tę wiadomość 
 
18-02-10 12:00  Odp: [Nowość] Autobus Autosan H-9 21 w skali 1:25 ANSWER
Tera Misieuda 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Masz rację Rafael - poczekajmy na aktualne fotki.
Może przez te parę ładnych lat H9 miał czołówkę w betonową ścianą (stąd twarz płaska jak u braci z KRLD), tyłek wypłaszczyły mu dłonie 39 (+stojące) odpalających go zimą na pych pasażerów, a do tego złomiarze wyszarpali mu połowę zawieszenia robiąc z niego low-raidera ;) (osie kół powinny być na wysokości zbliżonej do dolnej krawędzi ściany bocznej).
Próbowałem się doszukać w zdjęciach modelu podobieństwa do dobrze nam znanego pojazdu i... znalazłem sposób - ściemniamy monitor prawie na maksa i od biedy mamy dioramkę "Plac PKS Kozienice nocą"

Pozdrawiam

--
Tera Misieuda - okręty 1:200 IIWW
GG: 6103312
Skype: teramisieuda

Odpowiedz na tę wiadomość 
 
18-02-10 20:01  Odp: [Nowość] Autobus Autosan H-9 21 w skali 1:25 ANSWER
Thunder909 

 

No,poczekamy.

Odpowiedz na tę wiadomość 
 
29-10-12 09:39  Odp: [Nowość] Autobus Autosan H-9 21 w skali 1:25 ANSWER
krynia   

witam wszystkich, ma ktoś może fotki z przebiegu budowy autosana h9? pomogą mi przy pracy z tym modelem,dzieki

Odpowiedz na tę wiadomość 
 Tematy/Start  |  Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Widok z podziałem na strony: strona 3 z 3Strony:  <=  <-  1  2  3