FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
20-11-12 02:20  [Relacja] Fokker E. V Kartonowa kolekcja 1:33
Golebievicus 



Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Witam wszystkich.
Jestem nowicjuszem na forum, chciałem więc napisać kilka słów o sobie, ale wyszło ich kilkaset i nie chcę, żeby zaśmiecały relację. Zainteresowanych odsyłam tutaj

Pierwsze o czym chcę powiedzieć, to grubość tektury na którą nakleiłem szkielet. Autor proponował tekturę o grubości 0,8-1 mm. Skorzystałem z najgrubszej dopuszczalnej i to był błąd. Jak dla mnie jest za gruba, musiałem poszerzać wszystkie wcięcia wręg. Wydaje mi się też, że szkielet wyszedł za gruby. Nie przymierzałem jeszcze poszycia, ale mam obawy, że może go zabraknąć. Jednak bezpośrednią przyczyną dla której szukam porady jest problem z częścią 20. Wg rysunków powinna być ona (szary prostokąt) naklejona poziomo tuż za pojemnikiem amunicyjnym, prostopadle do kokpitu. Kokpit jest jednak dwustronny. Tej drugiej strony jednak zupełnie nie będzie widać. Ale wierzyć mi się nie chce, że zaprojektowano i wydrukowano część, która jest nieprzydatna. Oglądałem zdjęcia różnych relacji dostępnych w sieci, ale przeważnie albo ta część jeszcze nie jest naklejona, albo już jest zasłonięta przez skrzydło. Proszę o podpowiedź, czy to przeoczenie autora, czy jednak ja coś robię źle?