FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 2Strony:  1  2  -> 
17-08-04 16:22  [ankieta] Dobrze opracowane modele ???
MedFighter   

Hej ! Jestem początkującym modelarzem i zarazem nowym bywalcem tego forum.
Mam propozycję sporządzenia listy naprawde dobrze opracowanych modeli, aby ułatwić wybór początkującym modelarzom. Wiem że na forum pojawiają się co jakiś czas nowe relacje i recenzje i można wszystko znaleźć, jednak fajnie byłoby mieć takie wiadomości w jednym wątku.
Taka myśl zrodziła się, gdyż co jakiś czas w relacjach pojawiają się informacje że to lub owo nie pasuje to ca krótka wodnica, to za długa burta ... itd. A takie niedociągnięcia mogą spowodować iż początkujący szybko się zniechęci bo nie poradzi sobie ze zrobieniem odpowiednich poprawek.
Dzięki za wasze opinie Starzy Wyjadacze

P.S. Mój pierwszy model - Zamek w Nowym Wiśniczu. Po nim planuję coś latającego.

--== 30 centymetrów ponad chodnikami ==--

 
17-08-04 16:37  Re: [ankieta] Dobrze opracowane modele ???
mike 

 

http://www.konradus.com/forum/read.php?f=1&i=31206&t=30696#reply_31206
:-))

I keep trying...
GG: 1264991

 
17-08-04 16:38  Re: [ankieta] Dobrze opracowane modele ???
mike 

 

a właściwie to :http://www.konradus.com/forum/read.php?f=1&i=30696&t=30696 - to jest link na poczatek wątku... :-)

I keep trying...
GG: 1264991