FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 3Strony:  1  2  3  ->  => 
22-03-06 08:44  [Już jest] Ki-84 Hayate AH
Jodaxx 



Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Przed godziną nabyłem nowy model z serii Kartonowy Arsenał. Jest to oczywiście numer 1/2006 Nakajima Ki-84 'Hayate'. Cena 25zł.



Nie znam się zbytnio na kolorach więc mogę tylko powiedzieć, że model w malowaniu górnych powierzchni bardzo podobny do Ki-61 'Hien' z AH. No może trochę jaśniejszy. Dół prawie identyczny. Kołpak śmiegła czerwony, podobnie jak błyskawica na kadłubie.

Z ciekawszych rzeczy zaobserwowałem:
- dokładniejsze niż zazwyczaj odwzorowanie komory kółka ogonowego;
- budowa części silnikowej podobna do tej z 'Zero';
- rozbudowana makieta silnika (na oko około 200 elementów);
- dziwna rzecz - model ma ewdientnie zaczepy na jakieś uzbrojenie podskrzydłwe lecz w wycinance nie ma żadnych bomb czy czegoś w tym stylu. No chyba, że to coś innego (elementy te widać na trzecim zdjęciu);
- kabina ciemna zieleń, ciemniejsza niż w 'Zero';
- oznaczenia kolorów szablonów (podobnie jak w Dauntlessie), wg mnie to dobrze, bo zawsze muszę się domyślać jaki kolor ma mieć dany szablon.

W następnych numerach:
Military model 3/2006 - Republic P-47 Thunderbolt (pilot Francis Gabreski, 56 FG) - maj [yes, yes, yes];