FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 23Strony:  1  2  3  4  5  ->  => 
18-01-12 17:12  [Relacja] HMS Victory 1:96 (Shipyard)
Paragraf 



Na Forum:
Relacje w toku - 1
 

Witam

Mam na imię Jarek i mieszkam w Gdyni. Modelarstwem kartonowym zajmuję się od lat 80 ubiegłego wieku (jak to brzmi:)). Do tej pory byłem jedynie obserwatorem na forum. Postanowiłem jednak się ośmielić i zaprezentować relację z obecnego projektu. Daleko mi do Wielkich Mistrzów (jak np. Art), ale co mi tam. Jest to HMS Victory z wydawnictwa Shipyard (Gold Edition), a zatem model z zasady „niewykonalny”, który mimo wszystko chciałbym kiedyś ukończyć. Do emerytury jeszcze nieco mi zostało
Model będzie malowany i waloryzowany tam, gdzie to możliwe i o tyle, o ile pozwolą mi na to moje umiejętności oraz skala w jakiej jest zaprojektowany. Dno nie będzie piankowane i chciałbym również uniknąć wszelkiego szpachlowania. Ogólny wygląd dotychczasowego postępu w pracach prezentuje się następująco: