FORUM MODELARZY KARTONOWYCH   
Regulamin i rejestracja regulamin forum  jak wstawiac grafike, linki itp do wiadomosci grafika i linki w postach

FORUM GŁÓWNE
Modele kartonowe, ich budowa, technika, problemy, recenzje, nowości oraz wszystkie tematy związane z Naszym Hobby :-)


Projekt Grupowy:  50 lat Małego Modelarza  
Na tapecie:  Akcja sprzątania forum. W czynie społecznym, bez nagród i medali :>  
Na tapecie:  Projekt 50 lat Małego Modelarza - apel o uzupełnienie brakujących zdjęć.  


 Działy  |  Tematy/Start  |  Nowy temat  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |  Widok rozszerzony (50 postów/stronę)  |  Zaloguj się   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 
 Strona 1 z 1 
04-01-24 13:52  [R/G] SW: AT-AT
Nighwisherek 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
Relacje z galerią - 5


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 1
 

Cześć



Jestem nowy w temacie i na forum, szlifuje skilla w kartonie dlatego z góry przepraszam za błędy jakie popełnię ;). To mój trzeci model i jeśli to niezgodny projekt z regulaminem to proszę o info - znaleziony projekt na necie. Jest to model maszyny AT-AT z Gwiezdnych wojen.

Wykonane: SW Razor Crest , Battlestar Galactica

W kolejce: STAR WARS DARTH VADER'S TIE FIGHTER, Bn2t Hutnik, ORP Krakowiak, Polskie kutry cz. 1 (ORP S-1 i ORP S-5), A018 Autobus miejski Jelcz M11

--

 
04-01-24 20:43  Odp: SW: AT-AT
Nighwisherek 

Na Forum:
Relacje w toku - 1
Relacje z galerią - 5


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 1
 

Finalnie tak wygląda:







Komentarze mile widziane ;)

 
06-01-24 12:48  Odp: [R] SW: AT-AT
Dominik 



Na Forum:
Relacje z galerią - 3


W Rupieciarni:
Do poprawienia - 5
 

Jak na trzeci model to nie ma na co narzekać, u mnie było podobnie :) Te "stopy" albo się miejscami rozkleiły, albo się trochę pośpieszyłeś przy kształtowaniu i klejeniu elementów. Przy następnym modelu może spróbuj też poeksperymentować z retuszem.

--
"Wielka Brytania zawsze walczy do ostatniego żołnierza swoich sojuszników"

 
06-01-24 13:34  Odp: [R] SW: AT-AT
Viz 

Na Forum: